Logo Marketing Lynq

Marketing en sales management en consultancy

Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden, dat kost veel teveel moeite. Je wilt stoppen met kogels verspillen en gaan schieten met scherp.

Een rode lijn, een framework, is de basis voor een goede strategie zowel op marketing als sales gebied.

Als ondernemer wil je niet continu bezig zijn met deze strategie. Je wilt duidelijkheid voor al je teams. je wilt een zelfstandig opererende organisatie die gaat voor het ultieme doel van het bedrijf.

Gelukkig voor jou heb ik een enorme passie om dit te realiseren. Ik gebruik hiervoor mijn kennis uit o.a. de growth hacking, gedragspsychologie maar ook uit de afgelopen 13 jaar als ondernemer.

Het doel is aan de slag gaan met experiment gedreven marketing en sales om zo continu te kunnen reageren op veranderingen.

Management en consultancy​

Mijn geheim? Een mix van growth hacking, digital marketing en ervaring

Een rode lijn heb je nodig als ondernemer om van af te kunnen wijken. Als je geen rode lijn hebt, dan kan je dat ook, echter weet je niet waar je naartoe terug kan keren. 

De rode lijn is de strategie. Deze ontwikkel ik aan de hand van diverse processen die ik in mijn loopbaan heb geleerd en ontwikkeld. Van frameworks uit de growth hacking, digital marketing maar ook black belt en scrum.

Als bedrijf met een strategie heb je de mogelijkheid om aan experiment based marketing en sales te doen. 

Experiment based marketing en sales houd in dat je door middel van experimenten gaat testen wat de markt vraagt om jouw product/dienst te verkopen. 

Het GROWS proces

Een van de processen die jouw rode draad gaat vormen is het GROWS proces. 

GROWS is een acroniem en elke letter staat voor een bepaalde fase. 

Het is dus een 5 stappenplan, echter vind ik dit te beperkt. Ikzelf heb deze GROWS fase dus omgedoopt tot een 7 stappenplan welke in nagenoeg elke organisatie gebruikt kan worden. 

De fasen die je hieronder ziet doorloop je elke 4 – 8 weken om zo een continue fase van focus te krijgen. 

North Star

Ontdek ons GROWS principes. Een 7 stappenplan voor marketing en sales.

Funnelhacking

Klik-Start, iedereen heeft het. Een klik (actie) die zorgt voor een start (reactie). Als je de klik weet, krijg je de start. Altijd.

GROWS proces

Winst zoeken is vaak een doel, maar veel bedrijven vergeten dat verlies beperken net zo interessant kan zijn.

100% zeker dat het in 95% van de gevallen lukt

Klinkt het hebben van een strategie wel aantrekkelijk en wil je hiermee van start gaan?

Laten we eerst eens even lekker met elkaar praten. 

Ik weet 100% zeker dat het framework bij 95% van de bedrijven voor een toename van winst en een afname van verlies gaat zorgen, echter moet de denkwijze wel bij jouw bedrijf en visie passen.

Laten we dus eerst eens kennismaken om te zien wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen.

Mochten we van start gaan, hier kan je aan denken:

Kennismaken

Eerst gaan wij kennismaken met elkaar.

Kennismaken team

Als we van start gaan ga ik eerst kennismaken met het team.

Data verzamelen

Data is de backbone van een strategie.

Strategie opzetten

Mijn doel is binnen 4 weken de basis van de strategie klaar te hebben.

Actie en monitoren

De eerste experimenten gaan van start en deze zullen gemonitord worden

Coaching en evaluaren

Een continu proces van evalueren, analysen, brainstormen en actie.

Ik specialiseer me in het helpen van B2B bedrijven

Ik ben een marketing- en sales strateeg, growth hacker en business consultant.

Veel B2B bedrijven worstelen met het vinden van mogelijkheden om meer winst te behalen of verlies te beperken.

Ik los dit op door het implementeren van diverse frameworks uit de growth hacking en black belt. Ik ben er trots op dit met een knipoog en een gezonde dosis humor en directheid te doen.

Mijn meerwaarde is systematisch zoeken naar mogelijkheden om winst te behalen of verlies te beperken.

Ik challenge teams (met een ongezouten mening) anders na te denken over marketing en sales!

Marketing Lynq

Is een bedrijf van mij, Jan Willem den Hollander. Ik richt me op de B2B bedrijven en help hen bij het opzetten van een marketing- en business strategie. Ik combineer hierbij mijn kennis uit diverse disciplines waaronder growth hacking, digital marketing en de gedragspsychologie. 

Plan gewoon een meeting in, dan kunnen we kennismaken met elkaar. Dat kan hier.

Contactgegevens

Je vindt MarketingLynq bij de KvK onder nummer 62432168 onder de naam Think Different media. 

Kerkwoerthe 16
8341 PP, Steenwijkerwold

(Binnenkort zit ik in Papendrecht)

Je mag me altijd bellen of WhatsAppen ook: